PARTENERI ȘI COLABORATORI

 

 

     TEXT ÎN EDITARE...     

 

 

 

Veți raporta direct superiorului ierarhic fiecare stadiu al proiectului conform planului. În cadrul departamentului, veți lucra cu alți copywriteri, strategi de creație/conținut, designeri, dezvoltatori și producători și marketeri. În afara departamentului, veți lucra cu personalul de servicii pentru clienți, echipele de canal și cu alte echipe operaționale.

 

Rol și responsabilități:

  • Colaborați cu strategii de conținut și creativitate pentru a construi și a perfecționa idei împreună
  • Lucrați în colaborare cu creatorii și designerii pentru a da viață unui Brand în moduri inovatoare
  • Aduceți la viață mesaje complexe, cheie/importante în modul potrivit pentru audiența potrivită
  • Scrieți idei și reclame pe o varietate de medii (site-uri web, rețele sociale, digitale, campanii, pagini de blog)
  • Vă alăturați întâlnirilor inițiale de lansare (clienți actuali și viitori) pentru a înțelege forma și a defini cum și unde este nevoie de echipa de marketing KronAds.

 

Cerințe de calificare și competențe 

Următoarele sunt considerate abilități și experiență esențiale pentru candidatul de succes:

 

Dacă ești la început de drum, nu-i nimic, poți învăța de la noi și de la partenerii noștii. Iți punem la dispoziție o sumedenie de materiale eductive selectate special pe segmente de creație și alegi tu care ți se potrivește cel mai bine, iar când consideri că ești pregătit începem să creăm valoare împreună.

 

Dar dacă profesezi deja,

  • Cel puțin un an de experiență în copywriting sau strategie creativă și conceptualizare sunt necesare pentru a putea primi priecte.
  • Experiența de comunicare și parteneriat cu creatori de artă și strategii creative, pentru a da viață ideilor din faza de proiect până la lansare, reprezintă un avantaj pentru candidat.
  • Experiență în primirea feedback-ului, pozitiv și negativ și creare de strategii pentru feedback pozitiv repetitiv, este un plus,
  • Experiență de copywriting scurt, mediu și lung pentru Branding este de asemenea un avantaj,
  • Fiind un creator de conținut entuziast, care alimentează activitățile de marketing pentru mărci și produse cu subiecte captivante, capabil să lucreze independent la un standard înalt, cu abilități puternice de gestionare a timpului și atenție la detalii, te ajută în atragerea de proiecte valoroase,
  • Engleză sau alte limbi impecabil scrise și vorbite te ajută în atragerea de proiecte multilingve,
  • Curiozitatea de a pune întrebări și a găsi oportunități, de a genera idei și de a-i încuraja pe ceilalți să gândească diferit este de preferat în Universul nostru,
  • Un mindset potrivit, cu abilități excelente de comunicare, antrenant, articulat, pasionat în modul în care spune o poveste grozavă pentru a vinde, sunt ceea ce căutăm pentru a ne putea atinge țelul.

 

Ce vei primi?

Oamenii ne fac ceea ce suntem, așa că pentru a ne asigura că-i atragem și îi păstrăm pe cei mai buni și mai străluciți din industrie, oferim un pachet de beneficii atractiv. 

 

Există o serie întreagă de beneficii – dar cel mai important este networking-ul, relația cu oameni care lucrază pe aceleași frecvențe și au un scop comun, marketing-ul la nivel de artă.

Iată câteva dintre beneficiile despre care credem că ți-ar putea plăcea să beneficiezi:

 

  • Munca dinamică:  pentru a menține sub control această armonie între muncă și viață, suntem flexibili în ceea ce privește modul în care și când lucrați, atâta timp cât rezultatele nu întârzie să apară,
  • Coaching online: Coaching oferit de partenerii noștrii pe toate segmentele digital marketing și creație,
  • Lucru la distanță:  Lucrați de oriunde v-ați afla atâta timp cât aveți conexiune la internet,
  • Bonus: Bonus anual plătit la livrarea peste ținta de referință – 10% din tot profitul nostru merge către un buget de bonus și se împarte la toți participanții la proiecte în funcție de aportul avut.
  • Performanță și salariu:  Remunerare procentuală în cuantum de 25% din valoarea încasată pe fiecare proiect la care vă angajați.

 

În cele din urmă, suntem mândri să fim un loc de muncă cu șanse egale, oferind șanse egale tuturor colaboratorilor.

Ne vom desfășura activitatea în conformitate cu bunele practici din industrie și la standardul așteptat de la o persoană cu o calificare adecvată și cu experiență relevantă. Acestea fiind spuse, nu putem garanta că munca noastră va fi lipsită de erori și, prin urmare, nu putem fi răspunzători față de dumneavoastră sau de orice terță parte pentru daune, inclusiv profituri pierdute, economii pierdute sau alte daune accidentale, pe cale de consecință sau speciale, chiar dacă ne-ați informat despre acestea.

 

Răspunderea dumneavoastră față de noi va fi, de asemenea, limitată la valoarea taxelor plătibile în temeiul acestui acord și nu veți fi răspunzător față de noi sau față de orice terță parte pentru daune, inclusiv profituri pierdute, economii pierdute sau alte daune accidentale, pe cale de consecință sau speciale, chiar dacă v-am informat despre acestea.

 

Dacă orice prevedere a prezentului acord va fi ilegală, nulă sau, din orice motiv, inaplicabilă, atunci acea prevedere va fi considerată separabilă de prezentul contract și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea oricăror prevederi rămase.

 

Ca și orice altă proprietate, niciunul dintre noi nu poate modifica sau transfera acest contract altcuiva fără permisiunea celuilalt.

 

Ambele părți suntem de acord să aderăm la toate legile și reglementările relevante în legătură cu activitățile noastre în temeiul acestui acord și nu vom determina pe celălalt să încalce legile sau reglementările relevante.

 

Acest acord rămâne în vigoare și ne rezervăm dreptul de a putea aduce modificări acestuia fără notificări prealabile. Dacă, dintr-un anumit motiv, o parte a contractului în vigoare devine nevalidă sau inaplicabilă, restul părților acestuia rămân în vigoare.

 

Deși limbajul din acest acord este simplist, intențiile sunt serioase și acesta este un document juridic valid, sub jurisdicția exclusivă a instanțelor din Romania.

REZUMAT JURIDIC

Suntem siguri că înțelegeți cât de important să plătiți facturile pe care vi le trimitem cu promptitudine. Deoarece suntem, de asemenea, siguri că veți dori să colaborăm în continuare și nu doriți să oprim accesul la o sursă de venit. În cazul în care întâmpinați greutăți în gestionarea internă, vă suntem aproape și vă vom ajuta cu toate resursele noastre intelectuale să treceți peste ele.

 

 

Veți avea la dispoziție următoarele modalități de plată:

  • 50%  avans la înceierea contractului.

  • 50%  la finalizarea proiectului sau la o dată stabilită prin contract pentru fiecare stadiu finalizat al proiectului, oricare dintre acestea este primul.

  • Servicii recurente: plăți saptamânale sau lunare la date stabilite prin contract de comun acord .

 

Emitem facturi doar în format electronic. Condițiile noastre de plată sunt scadente la primirea facturii și se pot achita prin debit direct, plăți cu cardul, transfer bancar, chiar și Crypto. Dacă ne-ați autorizat să efectuăm în numele Dvs. plăți prin debit direct, Stripe sau PayPal, ne rezervăm dreptul de a utiliza această metodă pentru incasarea sumelor care ne sunt datorate și neachitate la timp. Toate prețurile sunt exprimate în EURO, iar plățile pot fi efectuate la rata de schimb echivalentă la data efectuării transferului în RON, EUR, USD, Crypto (BTC, ETH, EGLD).

 

Sunteți de acord să plătiți toate orele suplimentare de lucru, la tariful nostru orar standard de 100 EUR pe oră. De asemenea, recunoașteți că Agenția KronAds poate recomanda software sau servicii terțe, care urmează să fie plătite de beneficiarul final la aprobarea acstora. Sunteți de acord să plătiți toate taxele asociate transferurilor naționale și internaționale de fonduri pentru desfășurarea cu succes a activității. Detaliile corespunzătoare contului bancar vor fi tipărite pe factura noastră electronică. Ne rezervăm dreptul de a percepe dobândă penalizatoare pentru toate datoriile restante la o rată de 1% pe zi calendaristică.

TERMENE DE PLATĂ
TERMENI GENERALI

Angajament

Vă asumați că nu veți solicita în afara contractului serviciile intelectuale nici unui angajat sau colaborator KronAds fără consimțământul nostru în formă scrisă.

 

Confidențialitate

Ambele părți sunt de acord că vor păstra și nu vor fi divulgate informații de proprietate deținute în mod confidențial, iar toate informațiile de proprietate, inclusiv dar fără a se limita la secrete comerciale, proprietate intelectuală, concepte creative, procese de proiectare, producție, informații sau tehnici de marketing, liste de prețuri, informații și estimări privind prețurile și liste de clienți sau alte informații despre clienți,  fie în formă scrisă, electronică sau orală, nu vor fi făcute publice fără un acord comun semnat.

 

Ambele părți sunt de acord să nu utilizeze Informațiile în alte scopuri decât prestarea Serviciilor sau dezvoltarea produselor pentru proiectul desemnat descris în contract.

 

Ambele părți recunosc că orice divulgare a informațiilor va cauza prejudicii părții de proprietate. În consecință, părțile convin că, în cazul în care oricare dintre părți nu respectă termenii prezentului acord, partea vătămată va avea dreptul la o executare specifică de către partea vinovată, inclusiv emiterea unui ordin de restricție temporar sau a unei somații preliminare de executare a prezentului contract, precum și o hotărâre judecătorească pentru daunele morale și financiare cauzate de încălcarea contractului,  și la orice alte căi de atac prevăzute de legislația aplicabilă.

 

Client Non-Response

S-a convenit de comun acord că, din când în când, vom avea nevoie de acces la personalul și resursele dumneavoastră pentru a oferi direcția și feedback-ul proiectului. În cazul în care vă considerăm ca nefiind receptiv, vă vom informa imediat în scris cu privire la astfel de feedback-uri necesare. În cazul în care nu răspundeți în termen de 5 zile, vă vom informa cu promptitudine că resursele proiectului vor fi suspendate până în momentul în care clientul oferă accesul necesar la personal sau resurse și ne informați imediat în scris pentru a ne reangaja resursele în proiect. În acel moment, este posibil să avem până la 15 zile pentru a reangaja astfel de resurse.

 

Limitări de răspundere

Răspunderea noastră este stipulată în acestu acord și va fi limitată la contravaloarea serviciilor plătite de dumneavoastră către noi conform contractului semnat. În niciun caz nu vom fi răspunzători pentru profiturile pierdute sau pentru orice daune accidentale, speciale, punitive, exemplare sau pe cale de consecință, cu excepția celor prevăzute într-o sentința judecătoreasc în curs. Niciuna dintre părți nu va fi obligată să despăgubească, cu excepția cazurilor prevăzute de clauzele exprese ale prezentului acord.

Doar pentru a fi clar, "drepturi de proprietate intelectuală" înseamnă toate brevetele, drepturile la invenții, drepturile de autor (inclusiv drepturile asupra software-ului) și drepturile conexe, mărcile comerciale, mărcile de servicii, brand și denumirile comerciale, numele de domenii de internet, drepturile la fond comercial sau de a acționa în judecată, drepturile asupra desenelor sau modelelor industriale, drepturile asupra bazelor de date, drepturile asupra informațiilor confidențiale (inclusiv know-how-ul) și orice alte drepturi de proprietate intelectuală,  în fiecare caz, indiferent dacă sunt înregistrate sau neînregistrate și incluzând toate cererile (sau drepturile de a solicita), reînnoirile sau extinderile acestor drepturi și toate drepturile sau formele de protecție similare sau echivalente care au subzistat, subzistă în prezent sau în viitor în orice parte a lumii.

 

În primul rând, garantați că toate elementele de text, imagini, clipuri  sau alte lucrări de artă pe care n-i le furnizați pentru îndeplinirea muncii noastre sunt fie deținute vă aparțin sau aveți permisiunea de a le utiliza. Atunci când ne furnizați text, imagini sau alte lucrări de artă, sunteți de acord să ne protejați de orice pretenție a unei terțe părți că le folosim proprietatea intelectuală. De asemenea sunteți responsabil de modul în care ne protejați proprietatea intelectuală și nu o utilizați în scopuri obscure.

 

Si noi la rândul nostru vă garantăm că toate elementele muncii pe care vi le livrăm sunt fie deținute de noi, fie am obținut permisiunea de a vi le furniza. Atunci când vă furnizăm text, imagini sau alte lucrări de artă, suntem de acord să vă protejăm de orice pretenție a unei terțe părți că utilizați proprietatea lor intelectuală.

 

Cu condiția să fi plătit pentru lucrare și ca acest contract să nu fi fost reziliat, vă vom cesiona toate drepturile de proprietate intelectuală, după cum urmează:

 

Vom deține orice drepturi de proprietate intelectuală asupra elementelor pe care le-am dezvoltat înainte sau pe care le-am dezvoltat separat de acest proiect și care nu au fost achitate de dvs. (cum ar fi clipuri promoționale, imagini, pagini de prezentare, plugin-uri, teme etc.). Vom deține combinația unică a acestor elemente care constituie un design complet și vă vom licenția utilizarea acestuia, exclusiv și în permanență numai pentru proiectul pentru care s-a semnat un contract, cu excepția cazului în care suntem de acord altfel. Anumite proiecte ne pot genera venituri recurente și după renunțarea sau expirarea temenului contractual, dar acestea vor fi stipulate în contract sau act adițional la contract.

 

Veți deține site-ul web sau grafica pe care o proiectăm pentru dvs., plus elementele vizuale pe care le creăm pentru acesta. Vă vom oferi fișiere sursă și fișiere finite pe care ar trebui să le păstrați undeva în siguranță, deoarece, vă putem oferi suport de stocare, dar nu suntem obligați să păstrăm o copie în cazul încetării contractului. Dețineți toate drepturile de proprietate intelectuală asupra textului, imaginilor, specificațiilor site-ului și datelor pe care le-ați furnizat, cu excepția cazurilor de neplată sau în care altcineva le deține.

PROPRIETATE INTELECTUALĂ

PORTAL & MANAGEMENT

 

Toate serviciile de domeniu, inclusiv înregistrările, transferurile și reînnoirile, se pot face online printr-o cerere trimisă pe adresa de e-mail stipulată în contract, prin intermediul portalului nostru online sau contactând managerul de cont.

 

Portalul nostru va trimite notificări prin e-mail pentru actualizări importante. Acestea includ probleme de plată, notificări de expirare și reînnoire a domeniului, confirmări ale comenzilor și orice alte notificări asociate.

 

Pentru notificările de expirare și reînnoire, vă vom trimite un e-mail cu cel puțin 15 de zile înainte de data scadentă. 

 

Asigurați-vă că ați inclus pe lista albă domeniul kronads.ro pentru a vă asigura că primiți notificări prin e-mail.

DATE DE EXPIRARE

 

Dacă un domeniu nu este reînnoit până la data de expirare, acesta va înceta să funcționeze și va fi marcat ca expirat.

 

Un domeniu va expira dacă există plăți repetate nereușite sau dacă nu s-a efectuat o reînnoire manuală.

 

După data de expirare, un domeniu poate introduce o perioadă de grație sau de răscumpărare.

 

Anumite registre nu permit perioade de grație și/sau răscumpărare, în acest caz domeniul poate fi scump de recuperat sau chiar irecuperabil în situația în care este achiziționat de altcineva.  

 

Dacă alegeți să vă gestionăm noi aceste servicii, cade în atribuțiile noastre să reînnoim un nume de domeniu care urmează să expire.

TRANSFER DOMENII

 

Dacă doriți să vă preluăm un domeniu, trebuie mai întâi să vă asigurați că aveți permisiunea și puteți să ne furnizați documente justificative de proprietate. Dacă informațiile dumneavoastră justificative nu sunt suficiente, atunci putem decide să nu completăm o cerere de transfer pentru preluarea accesului la modificări.

 

Nu vom transfera niciun domeniu decât dacă toate taxele, inclusiv pentru alte servicii, au fost plătite.

 

Transferurile de domenii sunt facturate la rata predominantă în momentul transferului. De exemplu, o rată de transfer de domeniu poate fi diferită de rata de transfer din anul precedent. Puteți solicita o copie a tarifelor noastre de domeniu prin e-mail

TERMENI PENTRU DOMENII

Condiții

  • Asistența va fi oferită în timpul programului de lucru la costurile contractuale iar în afara orelor standard de program, anume între 9:00 - 16:00 în timpul săptămânii (cu excepția sărbătorilor legale), la prețurile standard stabilite și prezentate pe site.
  • Asistența va fi oferită pe bază de acces de la distanță. Vizitele la sediul clientului (sau la alte site-uri) sunt taxate separat.
  • Vizite pentru consultanță la fața locului în timpul orelor standard: 100 EUR pe oră (timp de călătorie inclus) + cheltuieli de transport.
  • Vizite la fața locului în afara orelor standard: 150 EUR pe oră (timp de călătorie inclus) + cheltuieli de transport.

 

Timpi de răspuns.

Descrise în tabelul de mai jos există 4 niveluri la care descriem gravitatea unei probleme și cât de repede ar trebui să se răspundă și să se rezolve conform planului.

 

 

PRIORITATE

 TIMPI DE RĂSPUNS

  TIMPI DE REZOLVARE 

 EXEMPLE

Urgent

1 Oră

4 Ore

  • Site WEB complet distrus / pierdut.
  • Site WEB compromis.

Mare

4 Ore

12 Ore

  • Una sau mai multe pagini nefuncționale
  • Formular de contact nefuncțional.
  • Vulnerabilitate majoră de securitate descoperită.

Medie

8 Ore

24 Ore

  • Funcționalitatea back-end ruptă cu nici un efect front-end.
  • Vulnerabilitate minoră de securitate descoperită.

Mică

8 Ore

72 Ore

  • Plugin-ul sau versiunea de software are nevoie de actualizare, dar nu reprezintă o amenințare la adresa securității.
  • Greșeală de ortografie pe front-end.
  • Greșeală sau problemă minoră în designul front-end.

 

Suport Reactiv

Vă vom oferi servicii de asistență reactivă atunci când întâmpinați o problemă cu site-urile web. Este nevoie să colaborați cu noi pentru a ne permite să investigăm problema și să răspundem în mod corespunzător.

Toate problemele de sprijin ar trebui să fie ridicate prin intermediul sistemului nostru online de informare, disponibil prin e-mail la contact@kronads.ro sau completând formularul dedicat de pe pagina noastră de contact.  Ridicarea problemelor în acest mod ne permite să le prioritizăm și să le gestionăm corect.

De asemenea, ne asigurăm că informațiile necesare despre problemă sunt captate în mod eficient și că timpii de răspuns  la solicitări  sunt respectați conform planului.

TERMENI PENTRU SUPORT ȘI SERVICII

Înțelegem importanța timpilor de răspuns prompt și de rezoluție pentru clienții noștri. Oferim următoarele niveluri de servicii pentru a ne asigura că răspundem la probleme și sunt rezolvate în timp util. Dar mai întâi trebuie să împărțim responsabilitațile.

 

Responsabilitățile noastre:

Vom întreține și sprijini individual fiecare proiect pentru care creem un contract, în plus, ne vom asigura că:

  • Aveți acces la toate produsele și serviciile relevante care vă sunt disponibile în conformitate cu acordul prezentat în contract.
  • Răspundeți rezonabil  solicitărilor de asistență așa cum este descris în contract - și în termenul specificat.
  • Faceți tot posibilul pentru a escalada și a rezolva problemele într-un mod adecvat, în timp util.
  • Menținem o bună comunicare cu dvs., în orice moment.

 

Responsabilitățile Dvs.:

Veți utiliza informația și accesul la produsele și serviciile din contract strict și conform destinației. În plus, vă asigurați că:

  • Ne anunțați cu privire la problemele apărute în timp util.
  • Ne oferiți acces la echipamente, software și servicii în scopul întreținerii, actualizărilor și prevenirii defecțiunilor, acolo unde este cazul.
  • Oferiți contacte cu dezvoltatorii Dvs. de pagini Web pentru a lua legătura cu aceștia legat de potențialele modificări ale site-ului (site-urilor) și altor platforme subcontractate, la care nu ne este permis accesul, dacă este necesar pentru evoluția proiectului.
  • Mențineți o bună comunicare cu noi în orice moment.

 

Excepții

Deoarece acest contract este scris într-un spirit de parteneriat, vom depune întotdeauna cele mai bune eforturi posibile pentru a vă oferi sprijin și a remedia problemele solicitate cât mai etic cu putință. În cazul în care vor exista situații de neconcordanțe, suntem deschiși să le soluționăm pe cale amiabilă.

 

Suplimentar:

 

  • Acest contract nu acoperă problemele cauzate de utilizarea echipamentelor, software-ului sau serviciilor într-un mod care nu este recomandat. Dacă ați efectuat modificări neautorizate ale configurației sau configurației echipamentelor, software-ului sau serviciilor, este posibil ca prezentul acord să nu se aplice.
  • Acest contract nu se aplică circumstanțelor despre care s-ar putea spune în mod rezonabil că nu se află sub controlul nostru.
  • De exemplu: inundații, război, calamități, stări de necesitate și așa mai departe.
  • De asemenea, contractul nu se aplică în cazul în care nu plătiți facturile convenite la timp.

 

Acestea fiind spuse, ne propunem să fim de ajutor și de acomodare în orice moment și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta ori de câte ori este posibil.

 

 

Formare profesională, pentru că ne dorim să evoluăm impreună.

 

În cazul în care aveți propria echipă de marketing și management a companiei și doriți să o formați pentru a vă aduce succes, am creat parteneriate prin care vă oferim acces la formare profesională bazată pe network-ing, interacțiune fizică și online, cu grupuri educaționale de cea mai bună calitate din care și noi facem parte, unde își oferă experiența intelectuală  profesori, antreprenori de succes, dezvoltatori de afaceri care au creat punctual conținut educativ de calitate, pentru fiecare departament în parte.

 

Suport Activ.

Vom desfășura o serie de activități specifice de mentenanță pentru dvs. în costul unui abonament. Detaliile acestor activități sunt descrise în tabelul de mai jos, împreună cu scopul și frecvența fiecăreia.

 

ACTIVITATE  

FRECVENȚĂ

NOTE

Verificare existenței actualizări de temă, plugin și software principal

 Proactiv - Periodic 

Notificări ale sistemul nostru de management de proiect în fiecare lună pentru consecvență

Modificări minore de proiectare

Reactiv – la cerere sau nevoie

De exemplu:

  • Adăugarea de fragmente de conținut
  • Modificări de Meniu
  • Modificările de culoare sau dimensiune ale fontului

Probleme de funcționalitate pagini

Reactiv – la cerere sau nevoie

De exemplu:

  • Probleme cu funcționalitatea backend
  • Afișarea erorilor pe front-end

 

 

Înțelegem importanța disponibilității găzduirii domeniilor Web pentru clienții noștri și oferim niveluri de servicii pentru a asigura performanțe maxime și disponibilitate. Oferim angajamente privind nivelul serviciilor pe domenii Web diferite care ne oferă resursele necesare desfășurării activității pentru serviciile oferite.

 

Calitatea rețelei - KronAds este găzduit de un server care indeplinește toate condițiile necesare în acest sens, ceea ce înseamnă că ne bazăm pe resurse de calitate consacrate in timp. Componentele redundante ale rețelei sunt utilizate pentru a asigura timpul de funcționare și pentru a elimina punctele unice de eșec. Platformele care deservesc KronAds au mai multe conexiuni redundante de mare viteză care oferă conectivitate rapidă, fiabilă și acces la diverse metode de promovare digitale care puse cap la cap aduc rezultatele pe care le promovăm.

 

Network Uptime - Vă garantăm că rețeaua va fi disponibilă 99,9% din timp într-o anumită lună, excluzând întreținerea programată. Vă vom rambursa de la 5% din taxa lunară pentru o perioadă suplimentară de nefuncționare de o zi, până la 100% din taxa lunară atunci când din motive imputabile nouă, nu ne putem desfășura activitatea. Timpul de funcționare al rețelei include funcționarea tuturor infrastructurilor de rețea, inclusiv a routerelor, switch-urilor și cablajelor. Timpul de nefuncționare al rețelei este atunci când un anumit client convertit nu poate beneficia de produsul sau serviciul pe care il promovăm prin contract pentru Dvs.. o astfel de defecțiune în sistemul de acces la serviciile noasre. Network Uptime nu include eșecul site-urilor web din cauza coruperii datelor sau a paginilor site-ului web care nu se află direct sub controlul nostru.

 

Garanție hardware – În cazul în care ne confruntăm cu probleme hardware, înlocuirea componentelor defecte va începe imediat după identificarea defecțiunii și este garantată a fi completă în termen de maxim 24 de ore de la identificarea problemei. Folosim copii de rezervă criptate ale mediilor de stocare a datelor, cardurilor de rețea, serverelor în cazul unui singur punct de defecțiune. În cazul unei defecțiuni catastrofale, avem prevederi în vigoare pentru a restabili orice componentă hardware și software în termen de 48 de ore, cu excepția cazurilor de calamitate sau stărilor de necesitate.

TERMENI SUPORT ȘI SERVICII DE GĂZDUIRE

PLANIFICARE

 

Factorul uman, este resursa fără de care business-ul nostru nu funcționează. În funcție de proiectele pe care urmează să le dezvoltăm, nevoia de resursă umană este iminentă, având în vedere viteza de expansiune a tehnologiei. Astfel cu căt portofoliul nostru crește, cu atât numărul de oameni implicați crește.

Lucrăm cu mai mulți clienți și ne place să dedicăm perioade de timp fiecărui client, astfel încât să lucrăm cât mai eficient posibil. Acest lucru înseamnă că prestarea serviciilor noastre începe odată cu semnarea unui contract în care vor fi specificate toate opțiunile pachetului achizitionat și segmentele de piață stabilite.

 

Pentru contractele în derulare, vom finaliza task-urile impuse de plan până la sfârșitul lunii contractuale, și înainte de următorul ciclu de facturare. Cu ocazia (foarte rară) în care se întâmplă să nu reușim să finalizăm la timp, vă vom anunța și vom compensa în luna următoare.

 

OPTIMIZAREA SITE-ULUI

 

Evoluția este foarte importantă în activitatea noastră, asadar suntem încântați să o vedem venind din toate părțile și privim pozitiv orice idee. Astfel orice modificări structurale necesare în implementarea acestora, pe care doriți sa le executăm în numele Dvs. pe platformele care le utilizăm pentru a vă promova, este nevoie de o cerere scrisă din partea persoanei desemnate resposabile cu proiectul pentru care s-a încheiat contractul, pe care să o primim pe e-mail sau completând un formular de pe pagina noastră de contact. Vă punem la dispoziție planuri financiare care vă vor da prioritate în viteza de reacție la intervenții în funcție de valoarea acestora aleasă.

Procedăm astfel pentru a ne pregăti pentru orice efecte pe care acest lucru le va avea asupra rangului nostru și clasamentului dvs..

De asemenea, cand nu facem noi asta, trebuie să știm când sunt adăugate sau retrase pagini web sau sociale, astfel încât să putem lua măsurile adecvate pentru a reconfigura buna desfășurare a campaniilor și pentru a reduce la minim orice riscuri și costuri.

TERMENI S.E.O.

Abonează-te la noutăți
Trimite
Trimite
Formularul a fost expediat - îți mulțumesc.
Te rugăm să îndeplinești toate câmpurile obligatorii!

Toate derepturile rezervate KronAds.ro 2023

GDPR

GĂZDUIRE WEB

GARANŢII

 

Nu garantăm îmbunătățiri în clasamentele vizibile ale motoarelor de căutare pentru activitatea site-ului dvs., doar dacă urmați planul pe care îl elaborăm în privința aceasta, prin semnarea unui contract. De asemenea, nu avem niciun control asupra modificărilor politicii sau algoritmilor motoarelor de căutare, însă studiem toate modificarile și vom respecta cu strictețe mereu instrucțiunile de utilizare impuse pentru a fi cât mai vizibili digital atunci când efectuăm lucrări la proiectul dvs..

 

Uneori, munca pe care o desfășurăm va determina o scădere temporară a clasamentului dvs., însă aceasta este de obicei urmată de o creștere favorabilă.

 

S.E.O. este în general un proces lent. Majoritatea campaniilor S.E.O. durează între 6 și 12 luni pentru a vedea creșteri majore ale rangului. Nu există gratuit scurtături pentru creștere organică, dar se poate stimula cu succes în funcție de capitalul investit în acest sens.

 

ACTUALIZĂRI ȘI ASISTENȚĂ

 

Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, nu actualizăm automat software-ul sau securitatea site-ului dvs. Nici nu rezolvăm bug-uri, nu facem modificări de design și nu oferim suport tehnic gratuit. Dacă aveți nevoie de actualizări de software, actualizări de securitate, modificări de proiectare sau asistență tehnică, vă putem oferi o estimare de preț separată pentru acest lucru.

 

Este foarte recomandat să vă mențineți site-ul actualizat și să aveți instalate corecții de securitate. Dacă nu faceți acest lucru, atacatorii pot dobândi datele clienților dvs. și suntem obligați conform G.D.P.R. să îi notificăm și să facem public evenimentul  (G.D.P.R.- Legea privind protecția datelor).

 

WEB DESIGN

MODIFICĂRI ȘI REVIZII

 

Nu dorim să vă limităm capacitatea de dezvoltare, ci dinpotrivă, rolul nostru este să fim la curent cu toate schimbările tehnologice și să le integrăm în munca noastră astfel încât să vă putem pune la dispoziție orice oportunitate de creștere pe care o vedem disponibilă pentru Dvs., indiferent de natura acesteia.  De aceea, în momentul în care  platformele terților pe care le utilizăm suferă revizii și update-uri, și noi la rândul nostru suntem nevoiți să le integrăm pentru a ne desfășura activitatea în cel mai actualizat mod. Nu suntem responsabili de funcționalitatea și integritatea platformelor IT terțiale, astfel orice pagubă adusă din  imposibilitatea utilizării serviciilor oferite de către aceștia va fi suportată integral de către client.

 

Suntem bucuroși să fim flexibili și dacă vedeți Dvs. o oprtunitate și doriți să adăugați ceva nou afacerii Dvs. și nu numai, suntem deschiși să discutam .aceasta nu va fi o problemă și vă putem oferi o estimare separată pentru asta.

OPTIMIZAREA MOTORULUI DE CĂUTARE

 

În cazul în care aveți deja mediile online dedicate afacerii Dvs. și decideți să vă preluăm o parte din accesul la modificările acestora, este posibil să observați o scădere a rating-ului pe algoritmii de căutate organică după lansarea noilor versiuni ale paginilor sau site-ului web. Acest lucru se datorează, de obicei, faptului că site-ul web este semnificativ diferit de versiunea anterioară și necesită timp pentru fi reintegrat. Acest timp poate fi scurtat prin frecvența de activitate ridicată ajutată de promovare, adica generăm trafic anorganic pentru acesa și atrage atenția algoritmilor motoarelor de căutare.

 

Motoarele de căutare au nevoie de timp pentru a re-indexa și re-evalua site-ul dvs., iar acest lucru poate dura oriunde între 1 zi și 6 luni. Acesta este un lucru care este complet scăpat de sub controlul nostru.

COD & TESTARE

 

Creăm tipuri de pagini WEB dezvoltate în HTML, CSS și JavaScript, personalizabile pentru orice tip de dispozitiv și orientare.

Testarea browserului nu mai înseamnă doar scrierea unui text simplu pe o pagină, ci de a face un site web să arate atractiv și la subiect în browsere cu capacități diferite sau pe dispozitive cu ecrane de dimensiuni diferite. Aceasta înseamnă asigurarea faptului că experiența unei persoane la contactul cu imaginea Dvs. cu privire la un desen, poză, clip sau model de prezentare industrială, ar trebui să fie adecvată capacităților unui browser sau dispozitiv.

 

Ne testăm munca în versiunile actuale ale browserelor desktop majore, inclusiv Edge, Safari, Chrome și Firefox, iar pentru mobil testăm pe iOS Safari și Android Chrome. Nu vom testa în alte browsere mai vechi (de exemplu, IE,  Blackberry), cu excepția cazului în care am convenit separat. Dacă aveți nevoie de un design îmbunătățit pentru un browser mai vechi, vă putem oferi o estimare separată pentru asta.

DESIGN & FUNCȚIONALITATE

 

Funționăm cu succes în Web2 și Web3. În funcție de alegerea clientului folosim cod, design-uri și machete digitale pre-fabicate, astfel încât să nu pierdem timpul creând site-ul de la zero atunci când există baze de proiecte deja făcute pe nișe de piață similare. Ne ajută să câștigăm timp pentru ambele părți. Și elementele digitale pre-fabricate pot fi în cea mai mare parte personalizate, astfel încât identitatea digitală a brand-ului Dvs. să fie unică.

Nu suntem responsabili pentru problemele care pot apărea legate de utilizarea conținutului de către audiență, al codului sau sistemelor terților. Dacă apar probleme, vă vom notifica și, dacă le putem remedia, vă vom furniza o estimare separată pentru remedierea problemelor sau pentru legătura cu terța parte în numele Dvs..

Veți avea o mulțime de oportunități de a ne revizui munca și de a oferi feedback. Dar dacă totuși, în orice moment, nu sunteți mulțumit de direcția pe care o ia munca noastră în ceea ce vă privește, ne veți plăti integral pentru tot ceea ce am realizat până în acel moment și vom rezilia cu acordul părților contractul.

TEXT & IMAGINI

 

Cu excepția cazului în care s-a incheiat un contract, nu suntem responsabili pentru introducerea de text, imagini sau clipuri în sistemul de management al conținutului sau pentru crearea de pagini pe site-ul dvs., atâta timp cât și altcineva are acces la modificări simultan cu noi.  Oferim servicii profesionale de copywriting, editare intuitivă persuasivă foto/video și strategii de marketing, iar dacă doriți să creăm conținut și informații noi pentru dvs., vă oferim o estimare de preț personalizată pentru aceste servicii.

 

În munca noastră este nevoie de fișiere grafice într-un format digital editabil, vectorial sau de înaltă rezoluție, iar dacă nu ni le puteți furniza în aceste formate v-i le putem realiza noi. Puteți să alegeți să cumpărați fotografii standard, din biblioteci gratuite, dar dacă doriți preformanțe ridicate, conținutul unic este cel mai valoros, și noi cu asta ne ocupăm.

TERMENI S.E.O.

Termeni și Condiții

Atinge-ți audiența

KronAds