Bun venit în fabrica de Brand-uri

*Ne place să știm cu cine avem onoarea să discutăm:

*In ce stadiu te aflii?

*Ce rol deții sau vei deține în cadrul companiei?

*Ce domeniu de activitate acoperi sau în care dorești să performezi? (CAEN dacă există):

*Ce denumire are sau va avea BRAND-ul tău?

*Ce produs sau serviciu oferi sau vrei să oferi?

*Ce venituri generezi în acest moment cu Brand-ul tău?

*Ce buget esti dispus să investești în dezvoltarea imaginii?

*La ce adresă de corespondență dorești să îți răspundem?

Cu ce te lauzi în online? Dacă nu ai cu ce, nu-i nimic putem crea împreună.

*La ce număr de telefon te putem contacta?

Spune-ne câteva cuvinte despre idee / viziune.

Pentru a continua trebuie să fii de acord cu termenii si condițiile:

Expediază
Expediază
Mesajul tău a fost expediat. - Mulțumim, revenim curând cu soluții.

Completează toate câmpurile obligatorii!

Hai să vedem ce strategii ți se potrivesc ...

Pentru o acuratețe sporită în procesarea informațiilor primite, câmpurile marcate cu * sunt obligatorii. Timp de completare 3-5 min.

Abonează-te la noutăți
Trimite
Trimite
Formularul a fost expediat - îți mulțumesc.
Te rugăm să îndeplinești toate câmpurile obligatorii!

Toate derepturile rezervate KronAds.ro 2023

GDPR

 

Ai nevoie de mai mult timp și mai mulți bani?

 

Este momentul să-ți externalizezi procesul evoluției.

 

Chiar dacă exiști deja, sau dacă ești Start-up cu atât mai bine,

cu cât cunoaștem mai bine fiecare nivel al evoluției tale legat de produsul sau serviciul pe care îl oferi,

te putem ajuta să ai cel mai mare impact în piață în cel mai scurt timp.

Astfel vei economisi cele mai importante resurse pe care le-ai cheltui pentru a evolua de unul singur,

 

timpul și banii.

Se spune că atragi ceea ce gândești.

Psihologia spune că de cele mai multe ori autosabotarea stă în calea succesului nostru.

O latură importantă a autosabotării este ”Procrastinarea”, adică amânarea de a începe sau realiza o sarcină, fenomen natural, cu care majoritatea dintre noi ne confruntăm.

Este important ca acest efect să fie minimizat, chiar dacă acest lucru înseamnă să ieșim din zona de confort, zonă care ne înfrânează evoluția. Rezultatele cercetărilor spun că valoarea reală a umui om este întotdeauna în afara zonei sale de confort. 

Știm că nu ne este confotabil să vorbim deschis despre ideile noastre,

de teama că acestea ne pot fi furate și implementate de altcineva înaintea noastră,

dar în acest caz noi te asigurăm că ideea ta este în siguranță cu noi.

Așadar fii liber să explorezi

o nouă lume a business-ului cu un marketing adaptat permanent perioadei în care trăim, făcut ca la carte, unde cu siguranță sunt oportunități de crestere, chiar și pe timp de criză.

Atinge-ți audiența

KronAds